Ratatyöturvallisuuspätevyys (Turva), etätoteutus

Toteutusaika

12.12.2024

Paikka

Etätoteutus. Etätoteutukseen osallistuaksesi tulee sinulla olla tietokone tai mobiililaite sekä toimiva nettiyhteys,

Laajuus/Kesto

8 tuntia

198,40 € sis. 24 % ALV (38,40 €)

Peruutusehdot

Jos osallistuminen perutaan aiemmin kuin 14 vrk ennen koulutuksen alkua, osallistumismaksusta peritään 25 %. Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen koulutuksen alkua, hinnasta peritään 50 %. Koulutuksen alettua tehdyistä peruutuksista osallistumismaksu peritään kokonaan. Poikkeuksena ovat lääkärintodistuksella osoitetut sairastumiset.

Ilmoittautumisaika

20.3.2024 - 11.12.2024
Ilmoittaudu tästä

Koulutuksessa huomioidaan rautatieympäristön työturvallisuus ja ohjeistukset. Koulutuksessa käsitellään lisäksi rautatieympäristön peruskäsitteitä ja turvallista toimintaa poikkeustilanteissa.

Kesto: 1 päivä (8 oppituntia)

Pätevyys on voimassa viisi (5) vuotta myöntämispäivästä. Ratatyöturvallisuuspätevyys uusitaan käymällä koulutus uudelleen.

Koulutuksesta on mahdollista saada kuorma- ja linja-auton kuljettajan ammattipätevyyspäivämerkintä. Ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivän rekisteröinnin hinta on rekisteröintimaksu 11 euroa (alv 0) ja toimistomaksu 9 euroa (alv 24 %).

Etätoteutus järjestetään KRAO:n verkko-oppimisympäristössä (Kraonet). Saat sähköpostiisi tunnukset oppimisympäristöön pari päivää ennen koulutuksen alkua. Etätoteutukseen osallistuaksesi sinulla tulee olla tietokone tai mobiililaite (ääniyhteys) sekä toimiva nettiyhteys. Kirjaudu koulutuksen alkamispäivänä oppimisympäristöön n. 15 minuuttia ennen koulutuksen alkamista.

Tiedustelut

Keijo Keränen