Ratatyövastaavan kertauskoulutus (RTVk), etätoteutus

Toteutusaika

19.12.2024

Paikka

Etätoteutus. Etätoteutukseen osallistuaksesi tulee sinulla olla tietokone sekä toimiva nettiyhteys.,

Laajuus/Kesto

8 tuntia

223,20 € sis. 24 % ALV (43,20 €)

Peruutusehdot

Jos osallistuminen perutaan aiemmin kuin 14 vrk ennen koulutuksen alkua, osallistumismaksusta peritään 25 %. Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 14 vrk ennen koulutuksen alkua, hinnasta peritään 50 %. Koulutuksen alettua tehdyistä peruutuksista osallistumismaksu peritään kokonaan. Poikkeuksena ovat lääkärintodistuksella osoitetut sairastumiset.

Ilmoittautumisaika

20.3.2024 - 19.12.2024
Ilmoittaudu tästä

Koulutus sisältää viranomaisen erikseen käsiteltäväksi ilmoittamat aiheet ja käytännön tapahtumien kautta esille nousseet asiat.

Kesto: 1 päivä (8 oppituntia)

Koulutus ylläpitää Ratatyövastaavan osaamista ja varmistaa muuttuneiden ohjeiden hallinnan, niiden ymmärtämisen ja vaikutukset käytännön toimintaan.

Koulutus on tarkoitettu ratatyövastaaville pätevyyden ylläpitämiseksi.

Ratatyövastaavan pätevyyden ylläpitämiseksi on suoritettava kalenterivuosittain hyväksytysti yhden (1) päivän kestoinen Ratatyövastaavan kertauskoulutus.

Koulutuksen sisältö noudattelee ratatyömenettelyn prosessia alkaen suunnittelusta ja päättyen työalueen luovuttamiseen takaisin liikennöinnille. Koulutuksessa käsitellään ajankohtaiset aiheet ja mahdolliset muutokset ohjeistuksessa.

Pätevyys on voimassa yhden (1) vuoden päättymisvuoden loppuun.

Mikäli henkilöllä on turvamiespätevyys RTV kertauskoulutus uusii myös turvamiespätevyyden.

Turvamiespätevyyden (T-mies) ja ratatyöturvallisuuspätevyyden (Turva) voimassaolo säilyy ratatyövastaavan pätevyyden voimassaoloajan.

Koulutukseen sisältyy ennakkotehtävä, joka tulee olla tehtynä ennen koulutuksen alkua. Saat sähköpostiisi tunnukset verkko-oppimisympäristöön noin viikkoa ennen koulutuksen alkua, jonka jälkeen voit käydä tutustumassa oppimisympäristöön.

Oppimisympäristössä tehdään tehtäviä myös koulutuksen aikana. Sinulla tulee olla kannettava tietokone tai tablet-tietokone mukanasi sekä älypuhelin, johon on asennettu RUMA-koulutussovellus.

Tiedustelut

Gravatar